Livet

Tilbagemelding fra DSB

Tak fordi du gav dig tid at skrive 🙂

Jeg skrev jo som sagt til DSB kundeservice for at fortælle om min oplevelse, og her kom så deres svar tilbage…

“Kære Anja

Tak for din mail.

Sikke da en herlig start på dagen!

Det er rigtig dejligt at høre, at vores personale formår at få vores kunder til at smile samt give god information.

Jeg har videresendt din mail til lederen for S-togs lokofører så rosen kan nå den rigtige lokofører.

I DSB er vi glade for henvendelser fra vores kunder, da vi bruger dem aktivt i opfølgningen på kvaliteten af vores service. Det er godt at læse, at vores personale kan bringe smil frem på læben hos vores kunder.

Det er altid dejligt at få ros og jeg takker fordi du gav dig tid til at skrive.

Vi glæder os til at se dig i toget igen!

Med venlig hilsen

Charlotte V.

Sagsbehandler”

Så fik det smilet frem i mig igen

Jeg bliver glad over at de nu vil sende min ros videre til chaufføren…så håber jeg at han bliver lige så glad som alle os andre 🙂

Fortsat god dag til jer alle derude….det er helt op til dig selv at skabe en god dag.

Lille portræt

Anja


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.